„Kraków jest opowieścią” – nowa strategia miasta - Marketing przy Kawie
„Kraków jest opowieścią” – nowa strategia komunikacji marki miasta
  • 0
  • 6
30.03.2023

„Kraków jest opowieścią” – nowa strategia komunikacji marki miasta

Mędrzec, twórca i przyjaciel – to archetypy, które mają opisywać markę Krakowa. Symbolizują wiedzę, doświadczenie, otwartość, innowacyjność, dialog i zaufanie. Z kolei wizerunek miasta kształtują opowieści mieszkańców. Dzięki ich rekomendacjom Kraków może zyskać zainteresowanie gości chcących tu wypoczywać lub budować swoją przyszłość. To podstawowe założenia programu strategicznego komunikacji marki Krakowa na lata 2023-2030, który uchwaliła Rada Miasta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 marca 2023

29 marca 2023