42 proc. Polaków pozytywnie ocenia q-commerce - Marketing przy Kawie
Blisko połowa Polaków pozytywnie ocenia ideę szybkich zakupów (q-commerce) – badanie Mindshare
  • 0
  • 1
11.07.2023

Blisko połowa Polaków pozytywnie ocenia ideę szybkich zakupów (q-commerce) – badanie Mindshare

Blisko połowa Polaków pozytywnie ocenia ideę szybkich zakupów. Inni korzystaliby częściej, gdyby dostępne były dodatkowe kategorie usług. Agencja mediowa Mindshare zbadała nastawienie do q-commerce. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 lipca 2023