Black Friday w polskich sklepach – marketingowa moda czy handlowe żniwa? Analiza GfK
  • 0
  • 1
21.11.2017

Black Friday w polskich sklepach – marketingowa moda czy handlowe żniwa? Analiza GfK

Black Friday to przypadający na ostatni piątek listopada dzień, w którym obowiązują szczególnie atrakcyjne wyprzedaże i obniżki cen. Polscy detaliści powoli przenoszą na lokalny rynek tradycję ze Stanów Zjednoczonych. Z roku na rok do akcji przyłączają się kolejne marki. Czy jednak tego rodzaju akcje marketingowe przynoszą faktyczne korzyści, a udział w nich się opłaca? Sprawdziła to firma GfK.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 listopada 2017