Co trzeci cyfrowy konsument zrobił zakupy w czasie promocji pod koniec 2016 r. – badanie KPMG
  • 0
  • 3
15.02.2017

Co trzeci cyfrowy konsument zrobił zakupy w czasie promocji pod koniec 2016 r. – badanie KPMG

Blisko 1/3 polskich konsumentów cyfrowych skorzystała z promocyjnych ofert dostępnych w różnych kanałach sprzedaży pod koniec 2016 r. 70% z nich na promocyjne zakupy udało się do sklepów stacjonarnych mimo posiadania praktycznie nieprzerwanego dostępu do Internetu – pokazuje raport KPMG „Promocje oczami klienta – czy faktycznie działają?”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2017

14 lutego 2017