Ceramika Paradyż przedłuża umowę z agencją Insignia
  • 0
  • 0
21.11.2017

Ceramika Paradyż przedłuża umowę z agencją Insignia

Ceramika Paradyż, która wchodzi w skład Grupy Paradyż, powierza prowadzenie działań komunikacyjnych w social media agencji Insignia. Umowa została podpisana na 12 miesięcy. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 listopada 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.11.2017

W tym roku polska rodzina zamierza przeznaczyć na święta średnio 882 zł. Badanie Deloitte

Jak pokazuje 20. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2017”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku u Polaków zwycięży rozsądek. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi zamierzamy wydać średnio 882 zł (209 euro). To o 2 proc. więcej, niż wydaliśmy rok temu. Jednocześnie jest to mniej, niż deklarowaliśmy w 2016 r. – wtedy było to średnio 1121 zł.

20 listopada 2017