Polskie wyciskacze łez i światowe superprodukcje – reklamy świąteczne 2016Polskie wyciskacze łez i światowe superprodukcje – reklamy świąteczne 2016Polskie wyciskacze łez i światowe superprodukcje – reklamy świąteczne 2016Polskie wyciskacze łez i światowe superprodukcje – reklamy świąteczne 2016

Polskie wyciskacze łez i światowe superprodukcje – reklamy świąteczne 2016

Polskie wyciskacze łez i światowe superprodukcje – reklamy świąteczne 2016
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Pierwszy śnieg już spadł, stacje radiowe rozpoczęły emisję „Last Christmas”, a na małych ekranach pojawia się masa reklam przygotowanych specjalnie na ten wyjątkowy czas. Przyglądamy się ponad kilkunastu spotom nie tylko z telewizyjnych bloków reklamowych – niektóre z tych dzieł można zobaczyć tylko w Internecie.

Jak na razie w Polsce kalendarzową granicą rozpoczęcia świątecznych kampanii reklamowych jest początek listopada. W tym roku dość odważnie zagrała sieć telefoniczna T-Mobile. Już w Zaduszki zaczęła nadawać spot telewizyjny, w którym Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski wyśpiewują o platformie Smartfoneria na nutę „Merry Christmas Everyone”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się