„Niemiecki – język nieobcy” – kampania Goethe-Institutu w Krakowie
  • 0
  • 0
21.11.2017

„Niemiecki – język nieobcy” – kampania Goethe-Institutu w Krakowie

Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele elementów w języku polskim pochodzi z niemieckiego. Szacuje się, że to około 2400 słów. Dlatego w kampanii Goethe-Institutu w Krakowie wykorzystano słowa wspólne dla obu języków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 listopada 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.11.2017

W tym roku polska rodzina zamierza przeznaczyć na święta średnio 882 zł. Badanie Deloitte

Jak pokazuje 20. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2017”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku u Polaków zwycięży rozsądek. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi zamierzamy wydać średnio 882 zł (209 euro). To o 2 proc. więcej, niż wydaliśmy rok temu. Jednocześnie jest to mniej, niż deklarowaliśmy w 2016 r. – wtedy było to średnio 1121 zł.