0 2 0 25.09.2018Carrefour wprowadza usługę click & collect do sklepów osiedlowychCarrefour Polska rozszerza usługę odbioru zakupów click & collect o nowy segment sklepów. Klienci zyskają możliwość odbierania produktów niespożywczych z oferty sklepu, zamówionych na platformie internetowej, nie tylko w hiper- i supermarketach. Będą mogli robić to również w wybranych sklepach osiedlowych Carrefour Express w Warszawie, w których sieć testuje nową usługę.
0 0 0 25.09.2018Pięć sklepów sieci Piotr i Paweł stanie się częścią BiedronkiZakończył się pierwszy etap negocjacji pomiędzy firmą Jeronimo Martins a grupą Piotr i Paweł. Łącznie pięć sklepów własnych poznańskiej firmy wkrótce stanie się częścią sieci Biedronka.
0 1 0 25.09.2018Rynek reklamowy przyspieszył. Analiza agencji ZenithDynamika wzrostu polskiego rynku reklamowego sięgnie w tym roku 6,6%. Łączna wartość wydatków na reklamę wyniesie 7,533 mld zł netto – wynika z prognozy agencji mediowej Zenith. Globalny rynek reklamowy wzrośnie w tym roku o 4,5%, osiągając wartość 581 mld dol.
0 0 0 25.09.2018Kompania Piwowarska wybrała agencję do obsługi marki Tyskie w InterneciePrzetarg Kompanii Piwowarskiej dotyczył kompleksowej obsługi komunikacji marki Tyskie w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem działań w mediach społecznościowych. Wygrała go agencja Gong (Group One). W ramach rozpoczętej we wrześniu współpracy odpowiada m.in. za wprowadzenie nowej platformy komunikacyjnej marki – „Przejdźmy na ty”.
0 0 0 25.09.2018GUS: Polacy wysyłają coraz mniej SMS-ówGłówny Urząd Statystyczny opublikował raport „Poczta i telekomunikacja – wyniki działalności w 2017 r.”. Wynika z niego, że Polacy w ubiegłym roku wysłali 49,2 mld SMS-ów. To prawie miliard mniej niż w 2016 r.
3 0 0 25.09.2018Soki Hortex Matki Natury promowane na każdą okazjęPrzy jakich okazjach najczęściej konsumowane są soki? Hortex w swojej kampanii wyeksponował codzienne sytuacje: poranek podczas śniadania, przerwę w pracy czy rodzinny posiłek.
1 8 0 25.09.2018Małgorzata Rozenek-Majdan w obiektywie Marcina Tyszki promuje Avon24 września Avon rozpoczął kampanię promującą zapach Luminata. To pierwsza kampania, w której występuje nowa ambasadorka marki – Małgorzata Rozenek-Majdan. Autorem zdjęć i spotów jest Marcin Tyszka.
0 0 0 24.09.2018Już za tydzień Konferencja in Digital MarketingKonferencja in_DM jest poświęcona marketingowi internetowemu. W tym roku odbędzie się 3 i 4 października w Warszawie. Będzie można zobaczyć ponad 45 prezentacji na dwóch scenach.
0 2 0 24.09.2018Kia Motors oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA w latach 2018–2021Liga Europy UEFA, której rozgrywki w sezonie 2018–2019 właśnie się rozpoczęły, ma nowego oficjalnego partnera. To Kia Motors. Trzyletnia umowa sponsorska będzie obowiązywała do finału rozgrywek w 2021 r.
1 0 0 24.09.2018Gucci buduje arkęDom mody Gucci rozpoczął kampanię promującą kolekcję Cruise 2019. Odwołuje się w niej do biblijnego motywu arki Noego.