0 0 0 0 0 17.11.2017Raiffeisen Polbank wybrał WebTalk do obsługi w social mediaWe wrześniu rozpoczęła się współpraca Raiffeisen Polbanku z wybraną w przetargu agencją WebTalk. Agencja wspiera dział obsługi klienta, prowadząc komunikację z fanami na oficjalnym fan page’u marki.
2 2 0 0 0 17.11.2017Agencja Brasil odpowiada branży widykacyjnej w sprawie „Rodziny Oddano”Kampanię „Rodzina Oddano” przygotowała agencja Brasil. W przesłanym do naszej redakcji oświadczeniu tłumaczy ona, że kampania nie jest związana z branżą windykacyjną.
1 0 0 0 0 16.11.2017Branża windykacyjna odcina się od kampanii „Rodzina Oddano”W Internecie trwa teaserowy etap kampanii „Rodzina Oddano”. Powstałe w jej ramach filmy z udziałem Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Oświecińskiego ukazują w niekorzystnym świetle branżę windykacyjną. Do sprawy odniósł się Marcin Gąszczak, prezes spółki SAF, reprezentujący tę branżę.
0 2 0 0 0 16.11.2017Narciarz zawisł na billboardzie. Akcja Loco TravelW Gdańsku przy ul. Spacerowej na nośniku OOH pojawiła się niecodzienna kreacja. Biuro podróży Loco Travel przygotowało reklamę, której elementem był narciarz machający z billboardów do przechodniów.
0 1 0 0 0 16.11.2017Netflix zbadał zachowania związane z oglądaniem wideo w przestrzeni publicznejW kolejce, w pracy, a nawet w publicznej toalecie – dzięki smartfonom możemy wszędzie oglądać programy telewizyjne i filmy. Firma SurveyMonkey przeprowadziła badanie zwyczajów związanych z konsumowaniem tych treści w przestrzeni publicznej. Zleceniodawcą badania był Netflix.
1 1 0 0 0 16.11.2017Grecos z kampanią wprowadzającą platformę „Otwórz się na wielkie greckie wakacje”13 listopada ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna biura podróży Grecos. W tegorocznej odsłonie akcji „First Deal” wprowadzono nową platformę komunikacyjną. Działania pod hasłem „Otwórz się na wielkie greckie wakacje” ukazują różne oblicza Grecji.
3 0 0 0 0 16.11.2017Interaktywne jajka Hatchimals podbiły YouTube. Zestawienie „YouTube Ads Leaderboard” za październikPaździernikowe zestawienie „YouTube Ads Leaderboard” otwiera wideo w formule unboxingu, w którym do odpakowania jest interaktywne jajko. Na drugim miejscu znalazł się lider poprzedniego rankingu, czyli „Gang Świeżaków 2”. Podium zamyka przepis na domowe nachosy z kulinarnego kanału Lidla.
0 0 0 0 0 16.11.2017Black Red White rozpoczyna współpracę z Hill+Knowlton StrategiesNa początku listopada marka meblarska Black Red White wybrała w przetargu Hill+Knowlton Strategies. Agencja zajmie się m.in. doradztwem strategicznym i wdrożeniem platformy komunikacyjnej wykorzystującej ideę „Dziękujemy, że tworzysz dom”.
3 1 0 0 0 16.11.2017Najmłodsi eksperci testują zabawki w Tesco. Świąteczna kampania sieciTesco zaprezentowało świąteczną kampanię reklamową. Poza znanym z minionego sezonu motywem „Magicznych świąt” w spotach pojawią się najmłodsi klienci, którzy samodzielnie wybierają prezenty.
0 1 0 0 0 16.11.2017Wyniki XII edycji SuperbrandsOrganizacja Superbrands ogłosiła wyniki XII edycji badania siły marki w Polsce. W tym roku po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci.