Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym spocie firmy Mattel
  • 1
  • 2
26.11.2020

Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym spocie firmy Mattel

W mediach społecznościowych odbyła się premiera świątecznego klipu firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki potrafi być naprawdę głośna.

Film zrealizowany w ramach kampanii „Decybele radości” ma charakter eksperymentu, który piosenkarka przeprowadza w profesjonalnym studiu nagrań, zaaranżowanym w klimacie świątecznym. Artystka, pozostając w reżyserce, sprawdza reakcje maluchów na rozpakowywane prezenty. Wchodzące do studia dzieci niczego się nie spodziewają. Czy lalka Barbie, pociąg Tomek i Przyjaciele oraz tor Hot Wheels mogą wzbudzić radość, której dźwięk znajdzie się w najwyższym przedziale skali decybeli?

„Decybele radości” to polska odsłona globalnej kampanii „Sound of Excitement” firmy Mattel, która przedstawia radość dzieci obdarowanych wymarzoną zabawką. Klip dostępny jest na platformach YouTube oraz Facebook. Wideo zobaczą także użytkownicy Allegro na poświęconej akcji platformie.

  • Kreacja, strategia, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych: Coollective
  • Produkcja wideo: Lemon Sniff
  • 2
decybele dziecięcej radości

Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości

26 listopada 2020

25 listopada 2020