Gang Fajniaków – nowe maskotki w Biedronce
  • 0
  • 13
27.08.2020

Gang Fajniaków – nowe maskotki w Biedronce

27 sierpnia w sklepach Biedronka pojawił się Gang Fajniaków. Maskotki mają przekazać najmłodszemu pokoleniu, że natura jest bezcenna i warto o nią dbać. Dorosłym zaś – przekonuje sieć – Fajniaki pokażą, jak w prosty sposób można wspierać polską gospodarkę. Nowa akcja lojalnościowo-edukacyjna potrwa do pierwszych dni grudnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 sierpnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
27.08.2020

Polacy sceptyczni wobec zielonego marketingu. Wiarygodność budują działania, nie słowa. Badanie „Ekobarometr”

Problemy środowiska naturalnego i klimatu to temat, obok którego nie można przejść obojętnie. Rozumieją to zarówno globalne marki, jak i lokalne firmy decydujące się wejść na ścieżkę zrównoważonego rozwoju, co coraz chętniej wykorzystują w komunikacji marketingowej. Rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa sprawia jednak, że Polacy ostrożnie podchodzą do takich deklaracji. Co trzeci konsument nie wierzy w szczerość ekologicznych reklam – wynika z drugiej edycji badania „Ekobarometr” firmy SWResearch.