Circle K wybrał MediaCom na swój nowy globalny dom mediowy
  • 0
  • 1
26.11.2020

Circle K wybrał MediaCom na swój nowy globalny dom mediowy

Globalna sieć paliw i sklepów typu convenience Circle K ogłosiła, że wybrała MediaCom (GroupM) na swój nowy globalny dom mediowy. Dla firmy jest to pierwszy przypadek konsolidacji strategii zakupu mediów w ramach jednej globalnej agencji.

Nawiązanie współpracy z domem mediowym było poprzedzone sześciomiesięcznym procesem przetargowym. Wzięło w nim udział osiemnaście agencji. Wcześniej Circle K współpracował z kilkoma partnerami, wprowadzając swoją markę na jedenastu rynkach.

W ramach partnerstwa agencja przejmie pełną odpowiedzialność za:

  • planowanie mediów,
  • zintegrowane doradztwo i zakup mediów,
  • wgląd w potrzeby rynku,
  • pomiar efektów,
  • rozwój globalnych i regionalnych strategii medialnych Circle K.

Jesteśmy podekscytowani globalną współpracą z Circle K, która obejmuje działania na jedenastu rynkach. Stworzyliśmy dedykowany zespół, który może w pełni skupić się na potrzebach biznesowych i z niecierpliwością oczekujemy, że odegramy rolę w doprowadzeniu firmy do większego sukcesu – mówi Fou Brown, global business director MediaComu.

  • 1
Circle K wybrał globalny dom mediowy

Circle K wybrał globalny dom mediowy

25 listopada 2020