Żeby dobrze działać w m-commerce, powinieneś mieć aplikację. Dlaczego i jaką? Zwróć uwagę na 7 cechŻeby dobrze działać w m-commerce, powinieneś mieć aplikację. Dlaczego i jaką? Zwróć uwagę na 7 cechŻeby dobrze działać w m-commerce, powinieneś mieć aplikację. Dlaczego i jaką? Zwróć uwagę na 7 cechŻeby dobrze działać w m-commerce, powinieneś mieć aplikację. Dlaczego i jaką? Zwróć uwagę na 7 cech
Użytkownik aplikacji chce móc szybko kupować oraz polować na okazje (fot. Pixabay)

Żeby dobrze działać w m-commerce, powinieneś mieć aplikację. Dlaczego i jaką? Zwróć uwagę na 7 cech

Żeby dobrze działać w m-commerce, powinieneś mieć aplikację. Dlaczego i jaką? Zwróć uwagę na 7 cech
Katarzyna Olender

Katarzyna Olender

-

business development manager, Admetrics

Katarzyna Olender

Katarzyna Olender

business development manager
Admetrics

Zajmuje się digital marketingiem, e-mail marketingiem, strategią i performance marketingiem.

Rynek m-commerce jako część rynku e-commerce to w głównej mierze zakupy, bankowość i płatności mobilne. Statista przewiduje, że w 2021 roku 72,9% zakupów online będzie dokonywanych za pomocą urządzeń przenośnych. Jeśli zaś firma chce czerpać zyski z rozwoju m-zakupów, nie wystarczy jej tylko strona responsywna. Przydałaby się aplikacja. Kolejna wśród setek już istniejących?! – zapytacie. Tak, ale nie byle jaka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się