„Banksy’s Graffiti” – sztuka uliczna trafia na ubrania Medicine
  • 0
  • 13
24.02.2021

„Banksy’s Graffiti” – sztuka uliczna trafia na ubrania Medicine

Street art to forma sztuki, która wzbogaca przestrzeń miejską i podejmuje ważne tematy na wielu płaszczyznach. Daje też pole do interpretacji każdemu, kto się przy nim przez moment zatrzyma. To właśnie ten rodzaj sztuki znalazł się w kolekcji Medicine „Banksy’s Graffiti”.

Grafiki pojawiły się na t-shirtach, koszulach, bluzach oraz dodatkach. Mają być znaczącym elementem, który wpasowuje się w modę miejską i dodaje charakteru każdej stylizacji. Poruszają ważne tematy – są antywojenne, antykapitalistyczne czy pacyfistyczne.

Kolekcja nie powstała jednak na licencji samego Banksy’ego, gdyż artysta nikomu nie udziela do tego praw. Medicine korzysta z praw przekazanych przez Brandalised, markę należącą do firmy Full Colour Black. Banksy procesuje się z FCB w sprawie obrotu reprodukcjami jego dzieł, na razie bez powodzenia. Jednym z powodów jest niechęć artysty do ujawnienia swojej tożsamości, wymaganego w procesie obrony swoich praw.

  • Fotograf: Adam Cekiera
  • Stylistka: Karolina Gomółka/Medicine
  • Asystentka stylistki: Judyta Bialik-Szumlańska
  • Make up/włosy:  Joanna Pasternak
  • Dyrektor marketingu: Karolina Tomczyk/Medicine
  • Dyrektor artystyczny: Karolina Stawska/Medicine
  • 13
„Banksy’s Graffiti”

Kolekcja „Banksy’s Graffiti”

S.

1 miesiąc temu

Tragedia i wstyd. No ale wiadomo, pieniądze nie śmierdzą a młodzi dla szpanu zapłacą, mimo tego, że twórca, ich idol, sobie tego nie życzy.

99.elsa

1 miesiąc temu

Porażka marki.

Arian

1 miesiąc temu

Czyli marka Medicine kupuje KRADZIONE grafiki, mając świadomość, że są KRADZIONE.

Przykre.

24 lutego 2021

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 3
24.02.2021

„LGBT+ja”, czyli rówieśniczy sojusz przeciwko homofobicznej przemocy w kampanii Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Siedmioro na dziesięcioro nastolatków LGBT+ w Polsce doświadcza homofobicznej i transfobicznej przemocy. W efekcie połowa nastoletnich osób LGBT+ mierzy się z objawami depresji, 70% ma myśli samobójcze. Ich dramatyczną sytuację potwierdzają codzienne zgłoszenia do telefonu zaufania 116 111. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczyna kampanię „LGBT+ja”, zachęcającą nastolatków do okazywania sojusznictwa i wsparcia swoim nieheteronormatywnym i transpłciowym rówieśnikom.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
24.02.2021

Topnieje zainteresowanie polskich konsumentów znanymi markami – pokazuje badanie Deloitte

Pandemia nadal budzi niepokój polskich konsumentów, ale nastroje zdają się uspokajać z każdym miesiącem. Znajduje to też odzwierciedlenie w zwyczajach zakupowych Polaków. Nadal jesteśmy w europejskiej czołówce, jeśli chodzi o gromadzenie zapasów. Mimo to konsumentów deklarujących takie zachowanie ubyło w ciągu miesiąca o 5 p.p. Natomiast prawie połowa z nas, a więc najwięcej w Europie, poluje na okazje. Z badania „Global State of the Consumer Tracker” przeprowadzonego w Polsce po raz 12. przez firmę doradczą Deloitte wynika też, że zauważalnie zmniejsza się zainteresowanie dużymi markami na korzyść tzw. marek sklepowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
24.02.2021

Podatek od reklamy – konsultacje IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR z wicepremierem Jarosławem Gowinem

19 lutego przedstawiciele trzech organizacji reprezentujących branżę reklamy i komunikacji marketingowej – IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR – odbyli spotkanie online z wicepremierem Jarosławem Gowinem. Tematem był projekt ustawy wprowadzającej podatek od reklamy. W konkluzji wszyscy uczestnicy zgodzili się, że prace przy projekcie ustawy w obecnym kształcie powinny być wstrzymane.