Topnieje zainteresowanie polskich konsumentów znanymi markami – pokazuje badanie Deloitte
  • 0
  • 1
24.02.2021

Topnieje zainteresowanie polskich konsumentów znanymi markami – pokazuje badanie Deloitte

Pandemia nadal budzi niepokój polskich konsumentów, ale nastroje zdają się uspokajać z każdym miesiącem. Znajduje to też odzwierciedlenie w zwyczajach zakupowych Polaków. Nadal jesteśmy w europejskiej czołówce, jeśli chodzi o gromadzenie zapasów. Mimo to konsumentów deklarujących takie zachowanie ubyło w ciągu miesiąca o 5 p.p. Natomiast prawie połowa z nas, a więc najwięcej w Europie, poluje na okazje. Z badania „Global State of the Consumer Tracker” przeprowadzonego w Polsce po raz 12. przez firmę doradczą Deloitte wynika też, że zauważalnie zmniejsza się zainteresowanie dużymi markami na korzyść tzw. marek sklepowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2021

Podatek od reklamy – konsultacje IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR z wicepremierem Jarosławem Gowinem

19 lutego przedstawiciele trzech organizacji reprezentujących branżę reklamy i komunikacji marketingowej – IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR – odbyli spotkanie online z wicepremierem Jarosławem Gowinem. Tematem był projekt ustawy wprowadzającej podatek od reklamy. W konkluzji wszyscy uczestnicy zgodzili się, że prace przy projekcie ustawy w obecnym kształcie powinny być wstrzymane.

23 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2021

Już w marcu IAB HowTo: switch programmatic to first

Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jak będzie wyglądać przyszłość bez plików 3rd party cookies? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji IAB HowTo: switch Programmatic to first. Wydarzenie odbędzie się 16–17 marca 2021 r. w formie online.