Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski zakładają grupę kreatywną Nowy Ład
  • 0
  • 4
24.02.2021

Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski zakładają grupę kreatywną Nowy Ład

Powstała grupa kreatywna Nowy Ład. Zamierza tworzyć niestandardowe projekty off- i online, pomagać świadomym markom budować strategię komunikacji, przeprowadzać kreatywne akcje, organizować wydarzenia i wydawać oryginalne publikacje. Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski planują też szkolenia o treściach, mediach i trendach dla agencji i marek.

Budowaliśmy największe internetowe media w Polsce i widzimy w branży kreatywnej deficyt wiedzy medialnej, jak robić projekty, które są głośne i naprawdę angażują odbiorców. Kochamy niestandardowe działania i nasze ogromne doświadczenie chcemy przełożyć na spektakularne, autentyczne akcje, treści i wydarzenia, które zmieniają nasze otoczenie – mówi Paweł Stremski.

Marzena Szkolak to laureatka Grand Prix i Tytanowego Lwa Cannes Lions za projekt „Ostatni Twój Weekend” oraz była dyrektorka rozwoju marki Gazeta.pl. Filip Połoska do niedawna pełnił funkcję międzynarodowego redaktora naczelnego „Noizz”, a Paweł Stremski to były redaktor naczelny i dyrektor Gazeta.pl, obecnie współtwórca Targów Rzeczy Ładnych.

Przez lata staliśmy na czele dużych zespołów i tworzyliśmy innowacyjne projekty mediowe i marketingowe w ramach Agory i RASP. Świetnie się znamy, uwielbiamy ze sobą pracować i uznaliśmy, że właśnie teraz, w czasie dużych zmian i przewartościowań warto wystartować z własnym projektem – mówią założyciele Nowego Ładu.

Naszą siłą jest łączenie najzdolniejszych ludzi na rynku. Nie nazywamy się agencją, bo nie chcemy budować agencyjnych struktur i startować w przetargach – mówi Filip Połoska.

Do naszych osadzonych w „nowej normalności” pomysłów będziemy przekonywać klientów, łączyć ich z mediami i robić projekty, które się pamięta – dodaje Marzena Szkolak.

Grupa współpracuje już z kilkoma markami i pracuje nad własnymi projektami. Branding Nowego Ładu przygotowali Bartłomiej Walczuk i Julia Konopka ze studia It’s Osom! (Studios), odpowiedzialni m.in. za identyfikację projektów Dawida Podsiadły.

  • 4

Nowy Ład

Marzena Szkolak

Nowy Ład

Paweł Stremski

Filip Połoska

24 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2021

Topnieje zainteresowanie polskich konsumentów znanymi markami – pokazuje badanie Deloitte

Pandemia nadal budzi niepokój polskich konsumentów, ale nastroje zdają się uspokajać z każdym miesiącem. Znajduje to też odzwierciedlenie w zwyczajach zakupowych Polaków. Nadal jesteśmy w europejskiej czołówce, jeśli chodzi o gromadzenie zapasów. Mimo to konsumentów deklarujących takie zachowanie ubyło w ciągu miesiąca o 5 p.p. Natomiast prawie połowa z nas, a więc najwięcej w Europie, poluje na okazje. Z badania „Global State of the Consumer Tracker” przeprowadzonego w Polsce po raz 12. przez firmę doradczą Deloitte wynika też, że zauważalnie zmniejsza się zainteresowanie dużymi markami na korzyść tzw. marek sklepowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2021

Podatek od reklamy – konsultacje IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR z wicepremierem Jarosławem Gowinem

19 lutego przedstawiciele trzech organizacji reprezentujących branżę reklamy i komunikacji marketingowej – IAA Polska, IAB Polska oraz SKM SAR – odbyli spotkanie online z wicepremierem Jarosławem Gowinem. Tematem był projekt ustawy wprowadzającej podatek od reklamy. W konkluzji wszyscy uczestnicy zgodzili się, że prace przy projekcie ustawy w obecnym kształcie powinny być wstrzymane.

23 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2021

Już w marcu IAB HowTo: switch programmatic to first

Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jak będzie wyglądać przyszłość bez plików 3rd party cookies? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji IAB HowTo: switch Programmatic to first. Wydarzenie odbędzie się 16–17 marca 2021 r. w formie online.