Kantar BrandZ 2023 – najcenniejsze marki - Marketing przy Kawie
Apple utrzymuje swój status najcenniejszej marki na świecie w rankingu Kantar BrandZ
  • 0
  • 3
14.06.2023

Apple utrzymuje swój status najcenniejszej marki na świecie w rankingu Kantar BrandZ

Marka Apple utrzymała swój status jako najcenniejsza marka świata już drugi rok z rzędu. Microsoft wyprzedził Amazon i dołączył do pierwszej trójki wraz z Google. McDonald’s zaś to najcenniejsza marka spoza sektora technologii. Ukazał się ranking najcenniejszych marek świata BrandZ za rok 2023.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 czerwca 2023