Amazon coraz ważniejszym graczem na rynku reklamy. W USA rozmawia bezpośrednio z markami, pomijając agencje reklamowe
  • 0
  • 0
22.07.2018

Amazon coraz ważniejszym graczem na rynku reklamy. W USA rozmawia bezpośrednio z markami, pomijając agencje reklamowe

Amazon przez rok zwiększył przychody reklamowe w Stanach Zjednoczonych o ponad jedną trzecią. Jednocześnie próbuje docierać z ofertą reklamową bezpośrednio do marek, pomijając tradycyjne agencje.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andersen

6 lat temu

Pośrednika można wyciąć zawsze, ale co jeśli pośrednik wytnie takiego samodzielnego klienta? Na zawsze?

20 lipca 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 1
20.07.2018

Adidas, Visa, Biedronka i Lotos z największymi wzrostami znajomości podczas MŚ 2018. Badanie Starcomu

Na zakończenie piłkarskich mistrzostw świata w Rosji agencja mediowa Starcom zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty w stosunku do badania przed mistrzostwami osiągnęły Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób, które nie potrafiły wskazać żadnej marki, spadł poniżej 60 proc.