Projekt Tymczasem EB – nowa kampania telewizyjna z udziałem raperów - Marketing przy Kawie
Projekt Tymczasem EB – nowa kampania telewizyjna z udziałem raperów
  • 4
  • 0
20.07.2018

Projekt Tymczasem EB – nowa kampania telewizyjna z udziałem raperów

Kampania telewizyjna EB składa się z czterech spotów – w każdym z nich występuje raper: Sokół, Pezet, Żabson lub Sitek. Ich utwory, które pojawiają się w reklamach i jako napisy na puszkach EB, to: „Mogę wszystko”, „Ukryty w mieście krzyk”, „Piroman” oraz „Chcemy być wyżej”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 lipca 2018