1 2 0 0 0 9.07.2018Mc Silk w kampanii Blika5 lipca rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu Blik. W reklamie wystąpił raper Mc Silk. Celem kampanii jest podkreślenie szybkości realizacji przelewów tą drogą i nakłonienie użytkowników bankowości mobilnej do tego rozwiązania.
1 1 0 0 0 9.07.2018Startuje kampania Plush na Kartę „Film Ci się nie urwie”9 lipca rozpoczyna się nowa kampania Plush na Kartę. Reklamuje ofertę pakietów internetowych dostępnych w ofercie na kartę.
0 0 0 0 0 6.07.2018Kids Products Forum pod koniec września26 i 27 września w Warszawie odbędzie się Kids Products Forum. Konferencja skierowana jest do branży dziecięcej oraz firm, których główną grupą docelową są rodzice i ich dzieci. W tym roku zagadnienia dotyczące marketingu familijnego uzupełni ścieżka poświęcona strategiom sprzedaży.
0 5 0 0 0 6.07.2018 Aktualizacja: 18:4012.08.2018Szczepan Twardoch w kampanii „Miastonauci” Raiffeisen PolbankuZnany pisarz i publicysta Szczepan Twardoch zostanie twarzą kolejnej odsłony kampanii Raiffeisen Polbanku w ramach platformy komunikacyjnej „Miastonauci”.
0 2 0 0 0 6.07.2018Zachowania kobiet i mężczyzn przy zakupie kosmetyków – badanie IQSAgencja badawcza IQS przeprowadziła badanie na temat różnic zachowań kobiet i mężczyzn na rynku kosmetycznym. Grupy konsumentów wyróżnia podejście do pielęgnacji urody, emocje towarzyszące zakupowi kosmetyków, miejsca, w których je kupują oraz czynniki motywujące.
0 1 0 0 0 6.07.2018Biedronka podsumowuje akcję „Dumni z naszych”W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sklepach Biedronka sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. Klientom sieci wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami i kartami z wizerunkami piłkarzy. Rekordowe okazały się: Dzień Dziecka, 23 i 24 czerwca – dzień meczu Polaków z Kolumbią oraz 29 i 30 czerwca, zaraz po meczu z Japonią.
1 1 0 0 0 5.07.2018Collaflex promowany przez halowych rekordzistów świata w sztafecie15 czerwca wystartowała kampania reklamowa suplementów diety Collaflex i Collaflex Sport (Oleofarm). Jej bohaterami i ambasadorami marki są halowi rekordziści świata w sztafecie 4 x 400 m: Łukasz Krawczuk, Rafał Omelko i Jakub Krzewina.
0 0 0 0 0 5.07.2018Shake Hands z działem do obsługi marek wnętrzarskich w social mediaAgencja Shake Hands wydzieliła w swoich strukturach dział specjalizujący się w obsłudze marek z obszarów wnętrz, designu, architektury i budownictwa. W jego ramach oferuje klientom wsparcie w zakresie strategii komunikacji, lead managementu, content marketingu, customer care, visual marketingu i współpracy z influencerami. Na czele działu stoi Ewa Sętowska.
0 1 0 0 1 5.07.2018Szef marketingu eBay: praca kreatywna agencji została przyćmiona przez mierzalność internetuAgencje kreatywne muszą się obudzić i udowodnić wartość tego, co robią – uważa Dan Burdett, chief marketing innovation officer firmy eBay. Podczas festiwalu Cannes Lions mówił o tym, że tradycyjna praca kreatywna została przyćmiona przez kanały cyfrowe.
0 5 0 0 0 5.07.2018Raport rynku świadczeń pozapłacowych – „Drogowskaz motywacyjny 2018” SodexoKwoty przeznaczane przez firmy na świadczenia pozapłacowe niezmiennie rosną. Pokazuje to ich rolę w przyciąganiu i zatrzymywaniu pracowników. Pracodawcy coraz częściej wychodzą poza standard oferowanych korzyści. Dostrzegają potrzebę informowania o finansowej wartości świadczeń jako elemencie całkowitego wynagrodzenia – pokazuje „Drogowskaz motywacyjny 2018” Sodexo Benefits and Rewards Services.