1 4 0 0 0 10.11.2017Skarby Serowara z jubileuszową kampanią sera BursztynRozpoczął się konkurs zorganizowany przez markę Skarby Serowara dla uczczenia 15-lecia produkcji sera Bursztyn. Zabawa promowana jest m.in. spotem emitowanym w kanałach VoD, kampanią banerową na portalach horyzontalnych oraz materiałami BTL i POS w sieciach sprzedaży.
0 2 0 0 0 10.11.2017mBank w kampanii wykorzystuje technologię rozpoznawania twarzy6 listopada ruszyła kolejna odsłona kampanii mBanku skierowanej do młodych. Marka we współpracy z wokalistką Natalią Nykiel przygotowała interaktywny klip, którego sposób działania nawiązuje do oferty.
2 0 0 0 1 10.11.2017„Z naszych jabłek, z naszych wiśni i… porzeczek Stefana”. Tymbark tłumaczy, z czego powstają jego produktyTymbark rozpoczął kampanię, w której opowiada o sobie, a jednocześnie o polskich owocach, tradycyjnych wartościach i miłości do tego, co dobrze znane.
0 0 0 0 0 10.11.2017Laureaci e-Commerce Polska Awards 20179 listopada w Warszawie odbyła się gala V edycji konkursu e-Commerce Polska Awards oraz II edycji konkursu Osobowość Polskiej i Regionalnej Gospodarki Cyfrowej. Organizatorem wydarzeń jest Izba Gospodarki Elektronicznej.
0 1 0 0 0 10.11.2017„Porozmawiajmy o komunikacji” – książka Piotra BuckiegoW październiku miała miejsce premiera książki Piotra Buckiego „Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie”. Autor dzieli się w niej swoją wiedzą i doświadczeniem na temat tego jak mówić, pisać i prezentować skuteczniej.
0 3 0 0 0 9.11.2017E-commerce w Europie: stan obecny, trendy i szanse. Badanie ShopAlikeWiększość e-sklepów przebadanych przez ShopAlike jest umiarkowanie zadowolona (56%) lub zadowolona (31%) z aktualnego stanu rynku e-commerce. Firma zapytała 100 sklepów partnerskich z 13 europejskich państw o sytuację w ich krajach.
0 1 0 0 0 9.11.2017Snapchat z 443 mln dol. straty. Porażka okularów Spectacles7 listopada firma Snap będąca właścicielem aplikacji Snapchat opublikowała wyniki finansowe za III kwartał 2017 r. Zanotowała przychody na poziomie niemal 208 mln dol. Jednakże wykazała też ponad 443 mln dol. straty netto (w ubiegłym roku były to 124 mln dol.). Przyczyniła się do tego w dużej mierze słaba sprzedaż okularów Spectacles.
0 0 0 0 0 9.11.2017Siemens wybrał agencję do obsługi na FacebookuSiemens nawiązał współpracę z HyperCrew w obszarze social media. Agencja została wybrana na opiekuna wizerunku firmy i będzie promowała markę na Facebooku.
1 0 0 0 2 9.11.2017„Zrób więcej miejsca na miłość” – radzi na święta Ikea głosem FiszaBartosz „Fisz” Waglewski po raz drugi został narratorem spotu Ikei. W świątecznej produkcji przekonuje: „Zrób więcej miejsca na miłość”.
1 0 0 0 0 9.11.2017Klienci KFC w Warszawie w Halloween najedli się strachuMarka KFC w Halloween przygotowała dla klientów wieczór pełen strachów, duchów i magii. Osoby odwiedzające 31 października restaurację na warszawskim Targówku mogły najeść się strachu.