Marka Dove od dawna twierdzi, że nie reklamuje kosmetyków. Już przez ponad dekadę przekonuje kobiety, że są piękne. Teraz zaś zabiera się do walki z kobiecymi stereotypami, a swoją najnowszą kampanię buntowniczo nazywa hakerskim atakiem na znany serwis, który często bywa źródłem zdjęć do reklam.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dove cyklicznie przeprowadza badania dotyczące kobiecego poczucia piękna i pewności siebie. Wyniki zazwyczaj nie są optymistyczne. Również ubiegłoroczna edycja w kolejnych aspektach pokazała, jak sfrustrowane są dziewczęta i kobiety wobec nierealistycznych wzorców piękna.
Na przykład aż 85% kobiet jest gotowych zrezygnować z uczestnictwa w ważnym dla siebie wydarzeniu, jeśli własny wygląd w lustrze tego dnia ich nie zadowala.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.