Adidas wybrał w przetargu na kompleksową obsługę marki agencję 180heartbeats + Jung von Matt
  • 0
  • 1
3.02.2024

Adidas wybrał w przetargu na kompleksową obsługę marki agencję 180heartbeats + Jung von Matt

Od stycznia 2024 r. Adidas i 180heartbeats + Jung von Matt rozpoczęli długoterminową współpracę. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową realizację strategii marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Zakres prac przewiduje:

  • rozwój lokalnych koncepcji kreatywnych na podstawie globalnych wytycznych,
  • tworzenie oryginalnych koncepcji różnych aktywacji, wydarzeń i festiwali.

Agencja będzie również produkowała treści, zarządzała kampaniami brandowymi oraz koordynowała plan aktywacji dla głównych kampanii marki. Zajmie się też zarządzaniem relacjami z dostawcami zewnętrznymi, a także wsparciem w zakresie influencer marketingu i PR.

  • 1
Adidas wybrał 180heartbeats + Jung von Matt

Adidas wybrał 180heartbeats + Jung von Matt

3 lutego 2024

2 lutego 2024