Oreo i Pac-Man łączą siły w limitowanej edycji ciastek
  • 1
  • 2
3.02.2024

Oreo i Pac-Man łączą siły w limitowanej edycji ciastek

Oreo współpracuje z firmą Namco, wprowadzając na rynek limitowaną edycję ciastek Pac-Man. Launch uzupełnia kampanią promocyjną i loterią konsumencką.

Marka Oreo nawiązała współpracę z Namco, twórcą gry komputerowej Pac-Man, aby stworzyć ciastka inspirowane tą grą. Pac-Man, stworzony w 1980 r., zyskał światową sławę i status kultowej gry. Jego bohater stał się ikoną popkultury. W ramach współpracy z Namco ciastka Oreo otrzymały wzory nawiązujące do labiryntów i postaci z gry. Dostępnych jest sześć różnych wzorów, w tym:

  • labirynt,
  • Pac-Man,
  • duchy,
  • wisienka,
  • logo Pac-Man.

Wszystko to w opakowaniach o różnych gramaturach.

Kampania promocyjna obejmuje działania digitalowe, 15-sekundowy spot, loterię konsumencką i wsparcie sprzedażowe w sklepach. Oreo zostało także sponsorem śnieżnego labiryntu Snowlandia w Zakopanem. Odwiedzający będą mogli wziąć udział w rozgrywce inspirowanej Pac-Manem.

Nagrodami w loterii konsumenckiej są m.in. wyjazd do Japonii i zestawy z przenośnymi konsolami do gry Pac-Man. Udział w loterii jest możliwy po zakupie ciastek Oreo i zarejestrowaniu zgłoszenia na stronie loteriaoreo.pl, zachowując dowód zakupu. Loteria trwa do 30 kwietnia 2024 r.

Za strategię i zakup mediów odpowiada Spark Foundry, a za kreatywne przygotowanie i digital – agencja Pop. Materiały POS opracował Hasselford, a nad przebiegiem akcji promocyjnej i loterii czuwa IQ Marketing. Aktywację w Snowlandii koordynuje Publicis, a PR prowadzi Big Picture.

Kampania promocyjna ciastek potrwa do końca kwietnia 2024 r.

  • 2
Oreo Pac-Man

Oreo Pac-Man

Oreo Pac-Man

2 lutego 2024