Co zrobić, żeby influencer marketing rzeczywiście działał?Co zrobić, żeby influencer marketing rzeczywiście działał?Co zrobić, żeby influencer marketing rzeczywiście działał?Co zrobić, żeby influencer marketing rzeczywiście działał?
Wywindowaliśmy go trochę za wysoko. Czas zejść do podstaw (fot. Pixabay)

Co zrobić, żeby influencer marketing rzeczywiście działał?

Co zrobić, żeby influencer marketing rzeczywiście działał?
Anna Skuta

Anna Skuta

-

influencer relationship specialist, Grupa Domodi

Anna Skuta

Anna Skuta

influencer relationship specialist
Grupa Domodi

Związana z marketingiem wizerunkowym od ponad 3 lat, głównie w branżach fashion, beauty i design. W swojej pracy najbardziej ceni możliwość łączenia kompetencji strategicznych oraz kreatywnych. W Domodi.pl zajmuje się budowaniem relacji z influencerami oraz kampaniami kreatywnymi. W wolnych chwilach, dając jeszcze większą swobodę swojej wewnętrznej estetce, realizuje się przy produkcjach sesji zdjęciowych.

Influencer marketing to wciąż gorący temat wśród reklamodawców i twórców kampanii. Zainteresowanie tą odmianą komunikacji z konsumentami nie spada. Marki potwierdzają, że prowadzą współpracę z liderami opinii i mają zamiar nadal to robić. Ale czy nieustannie z tym samym skutkiem?

Rozwój influencer marketingu nabrał tempa jakieś trzy lata temu. Boom nastał za sprawą marek zachwyconych nowym rozwiązaniem reklamowym, jak i samych twórców, którzy przekształcili to poniekąd w swój sposób na życie. Zderzenie obu tych perspektyw wyskalowało influencer marketing do niebotycznych rozmiarów. Proces ten doprowadził nas do momentu, w którym zadajemy sobie pytanie: co zrobić, żeby influencer marketing rzeczywiście działał? Czy on w ogóle jeszcze działa?

Korzyści z influencerskich projektów reklamowych były czerpane coraz częściej bezrefleksyjnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się