Roszczeniowy, buntowniczy, często zadufany w sobie. Istny nastolatek, z którym dość trudno jest się porozumieć, a tym bardziej działać na partnerskich zasadach. Kto jest winny obecnego stanu influencer marketingu? Kto może sprawić, że będzie on funkcjonował w sposób trochę zdrowszy?Tuż po narodzinach influencer marketing podobał się wszystkim. Był niczym śliczne niemowlę wywołujące uśmiech na twarzach. Przez pierwsze kilka lat, chowany pod kloszem, zdobył serca i umysły opiekunów marek. Pokazał im, jak pięknie i zdrowo się rozwija i jak dużą satysfakcję w postaci efektów ze współpracy potrafi zapewnić.
Kiedy jednak urósł, okazało się, że pozbawiony dotychczasowych cieplarnianych warunków, zaczyna brykać i zapadać na rozmaite dolegliwości.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.