Dojrzewający influencer marketing – kiedy trochę się zmieni?Dojrzewający influencer marketing – kiedy trochę się zmieni?Dojrzewający influencer marketing – kiedy trochę się zmieni?Dojrzewający influencer marketing – kiedy trochę się zmieni?
Nie jest pępkiem świata. Warto, by sobie to uświadomił (fot. Pixabay)

Dojrzewający influencer marketing – kiedy trochę się zmieni?

Dojrzewający influencer marketing – kiedy trochę się zmieni?
Damian Defratyka

Damian Defratyka

-

założyciel, prezes, We Killed TV, Grupa Popularne

Damian Defratyka

Damian Defratyka

założyciel, prezes
We Killed TV, Grupa Popularne

Specjalista branded content i influencer marketingu. Świat mediów społecznościowych zna od podszewki. Założona przez niego Grupa Popularne zrzesza spółki prywatne prowadzące działalność mediową i wydawniczą. Należą do niej m.in. takie marki jak Pyszności i Popularne. Start-up We Killed TV obejmuje kilkanaście tematycznych kanałów online, m.in. Pyszności, Popularne, 5 minut dla zdrowia, Partyshaker, Genialne, Nauka jest niesamowita, Kochamy zwierzaki, Zdrowe plecy, Fit, Junior, Słodkości, Cześć piękna czy Mega mama.

Roszczeniowy, buntowniczy, często zadufany w sobie. Istny nastolatek, z którym dość trudno jest się porozumieć, a tym bardziej działać na partnerskich zasadach. Kto jest winny obecnego stanu influencer marketingu? Kto może sprawić, że będzie on funkcjonował w sposób trochę zdrowszy?

Tuż po narodzinach influencer marketing podobał się wszystkim. Był niczym śliczne niemowlę wywołujące uśmiech na twarzach. Przez pierwsze kilka lat, chowany pod kloszem, zdobył serca i umysły opiekunów marek. Pokazał im, jak pięknie i zdrowo się rozwija i jak dużą satysfakcję w postaci efektów ze współpracy potrafi zapewnić.

Kiedy jednak urósł, okazało się, że pozbawiony dotychczasowych cieplarnianych warunków, zaczyna brykać i zapadać na rozmaite dolegliwości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się