Tesla awansowała na pozycję najcenniejszej marki motoryzacyjnej w rankingu BrandZ Kantara
  • 0
  • 1
7.07.2021

Tesla awansowała na pozycję najcenniejszej marki motoryzacyjnej w rankingu BrandZ Kantara

Według rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za rok 2021 najcenniejszą i najszybciej rosnącą marką motoryzacyjną na świecie stała się Tesla. Wyprzedziła rywali, osiągając wzrost wartości o 275% i wycenę 42 mld dol. Po raz pierwszy firma ta odnotowała również całoroczny zysk. Na podium znalazły się też Toyota i Mercedes-Benz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

7 lipca 2021

6 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.07.2021

Coca-Cola zmniejszy zawartość cukru w napojach o kolejne 10% do 2025 r.

Jako członek Europejskiej Organizacji Producentów Napojów Bezalkoholowych (UNESDA) Coca-Cola zobowiązuje się obniżyć całkowitą zawartość cukru w swoich produktach o dodatkowe 10% do 2025 r. To kolejny krok w ramach zobowiązania na rzecz wspierania kontroli spożywanego cukru. Od 2000 do 2015 r. firmy zjednoczone w ramach UNESDA obniżyły średnią zawartość cukrów o 12% oraz o kolejne 14,6% w latach 2015–2019.