Opera Lubelska ogłosiła konkurs na logo - Marketing przy Kawie
8 tys. zł za projekt logo i księgi znaku Opery Lubelskiej
  • 0
  • 1
4.09.2023

8 tys. zł za projekt logo i księgi znaku Opery Lubelskiej

Opera Lubelska ogłosiła konkurs na logo i opracowanie księgi znaku. Zgłoszenia przyjmowane są do 13 września. Nagroda główna to 5 tys. zł brutto, a za przygotowanie księgi znaku laureat otrzyma dodatkowe 3 tys. zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 września 2023