0 1 0 4.09.2024Influencer Rozkoszny w kampanii AlproKampania „Roślinnie zawsze pyyysznie” z udziałem influencera kulinarnego Michała Korkosza, znanego jako Rozkoszny, wprowadza na rynek autorskie przepisy z wykorzystaniem produktów Alpro.
0 1 0 4.09.2024Decathlon oferuje pracownikom Work-Sport Balance – płatny czas na sport w godzinach pracyDecathlon wprowadził benefit pracowniczy Work-Sport Balance. Każdy pracownik firmy w Polsce, który przystąpi do programu, w każdym tygodniu będzie mógł przeznaczyć godzinę swojego czasu pracy na uprawianie sportu.
0 1 0 3.09.2024Małgorzata Socha ambasadorką Olimp CollagenAktorka Małgorzata Socha została ambasadorką produktów Olimp Collagen z portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs. Będzie wspierała markę w ramach kampanii promocyjnej „Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza”.
0 1 0 3.09.2024Drutex sponsorem Interu MediolanDrutex, producent okien, drzwi i rolet, został sponsorem Interu Mediolan na dwa sezony. Pozwoli to poszerzyć widoczność marki poprzez wyeksponowanie jej na widok szerokiego grona fanów klubu z całego świata.
1 2 0 2.09.2024Magdalena Różczka i jej awatarka twarzami kampanii, która promuje kredyt VeloFotkaW kampanii promującej VeloFotkę – kredyt gotówkowy, który można wziąć w aplikacji mobilnej, główne role zagrały: Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI.
0 1 0 2.09.2024Synoptis Pharma rozstrzyga przetarg mediowyAgencja Dentsu X (Dentsu Polska) wygrała przetarg producenta farmaceutycznego Synoptis Pharma. Agencja zajmie się obsługą mediową nowego produktu w portfolio firmy – Paramig Fast i Paramig Fast Junior.
0 1 0 2.09.2024Sinsay z kampanią „Back to School”Kampania marki odzieży i akcesoriów Sinsay (LPP) „Back to School” wystartowała w sierpniu w Polsce i Rumunii. Działania w Polsce obejmują telewizję, serwisy VOD oraz nośniki reklamy zewnętrznej, a w Rumunii kampanię telewizyjną. Potrwają do końca września 2024 r.
1 1 0 2.09.2024Tarczyński wystartował z kampanią i konkursem – nagrodą impreza z food truckiemNagrodą w konkursie marki Tarczyński jest prywatna impreza z food truckiem pełnym hot dogów. Na ekrany wróci spot, w którym zaprezentowany zostanie kolejny ambasador marki po Smolastym i Julii Żugaj.
1 3 0 2.09.2024Fiński producent smartfonów wprowadził na rynek telefon Barbie – bez dostępu do internetuFirma Human Mobile Devices, licencjobiorca Nokii, wprowadziła na rynek telefon marki Barbie. Urządzenie nie ma zastępować smartfona, lecz zapewnić cyfrowy detoks. Tym samym użytkownik ma zyskiwać czas dla rodziny i przyjaciół, choć bez całkowitego zrywania komunikacji.
0 1 0 1.09.2024Kierowco, „Zwalniaj przy szkołach!” – przypomina kampania społeczna„Zwalniaj przy szkołach!” to ogólnopolska akcja, w ramach której policja, Yanosik i firma Screen Network przypominają kierowcom o zmniejszeniu prędkości w okolicach szkół. W tym roku działania będą wspierane dodatkową akcją: „Zwolnij – niebezpieczny punkt”.