1 1 0 0 0 13.10.2021Lego rozpoczyna kampanię „Ready for Girls” na rzecz równości płciMarka Lego zapowiedziała kampanię „Ready for Girls”. Ma to być hołd dla dziewczynek, które „przebudowują świat poprzez kreatywne rozwiązywanie problemów”.
1 2 0 0 0 13.10.2021Lubella promuje makarony w kampanii „Tak jak lubisz!”W październiku marka Lubella kontynuuje kampanię, w której podkreśla, że makarony można jeść tak, jak lubimy. Komunikacja obejmuje telewizję, a także social media, bankomaty, działania w Internecie, współpracę z influencerami oraz materiały POS w przestrzeniach sklepowych.
0 1 0 0 0 13.10.2021Olej Wielkopolski wybrał agencję Mint MediaMarka Olej Wielkopolski rozpoczęła współpracę z Mint Media w zakresie obsługi mediów społecznościowych. Agencja wygrała przetarg.
0 3 0 0 0 13.10.2021„Nie wyrzucaj elektrośmieci do śmietnika” – przypomina ekologiczny mural w centrum WarszawyElektrośmieci to niezmiennie duży problem nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Według ONZ w 2021 r. każdy mieszkaniec Ziemi generuje średnio 7,6 kg odpadów elektrycznych i elektronicznych, co oznacza, że wytworzymy ich 57 mln ton. Niestety, zaledwie 17% elektrośmieci zawierających mieszankę szkodliwych substancji, ale i cennych materiałów zostanie właściwie zebrane, przetworzone i poddane recyklingowi. 13 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień bez Elektrośmieci. Aby zwrócić uwagę na potrzebę prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym, na jednej ze ścian przy ul. Waryńskiego 3 w Warszawie wykonano mural.
0 1 0 0 0 12.10.2021„Znajdź swoją scenę” – kampania ING z udziałem Viki GaborING i Visa zachęcają młodych ludzi, aby rozwijali pasje i robili swoje. Bo w życiu ważne jest, aby znaleźć własną „scenę” i robić na niej to, co kochamy. Takie motywacyjne przesłanie kieruje do nastolatków Viki Gabor, która na potrzeby akcji zaprojektowała kartę do galerii Mojej karty ING.
0 1 0 0 0 12.10.2021Coldplay i Spotify promują nowy album zespołu kryptograficznym billboardem15 października ma ukazać się dziewiąty, długo wyczekiwany album zespołu Coldplay, zatytułowany „Music of the Spheres”. Grupa wraz z serwisem Spotify przygotowała teaser w postaci kryptograficznego billboardu.
0 1 0 0 0 12.10.2021Social commerce napędza szybki wzrost biznesu – pokazuje badanieSocial commerce jest naturalnym rozszerzeniem dla codziennego wykorzystania mediów społecznościowych. Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok i inne platformy social media powinny być dziś brane pod uwagę przy tworzeniu strategii e-commerce. VMLY&R Commerce w opracowaniu „Driving Rapid Business Growth With Shops” wskazuje, co stoi za szybkim wzrostem zakupów w mediach społecznościowych. Pokazuje też możliwości, jakie social commerce daje markom.
0 1 0 0 0 12.10.2021Amazon Prime dostępny w Polsce12 października ruszyła w Polsce usługa Amazon Prime. Oferuje szybkie i darmowe dostawy obejmujące miliony produktów w ponad 30 kategoriach – od artykułów sportowych, elektroniki, kosmetyków i książek, po smartfony i zabawki.
1 5 0 0 0 12.10.2021Marka The Singleton w kampanii „Good taste connects. Singleton connects” prowadzi wywiady z ludźmi świata kultury i sztukiW październiku ruszyła kampania „Good taste connects. Singleton connects” marki whisky single malt należącej do Diageo. Celem jest pokazanie, że mimo wielu różnic łączy nas zamiłowanie do dobrego smaku i to właśnie nim często kierujemy się w życiu. W ramach akcji powstała seria wywiadów z ludźmi kultury i sztuki.
0 3 0 0 0 12.10.2021Na ścianie Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu powstał mural, który ma budować świadomość transplantologii dziecięcejRuszyła akcja wspierająca budowanie świadomości transplantologii dziecięcej. W jej ramach w przeddzień Europejskiego Dnia Donacji na ścianie Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu oficjalnie odsłonięto mural namalowany przez Wojciecha Brewkę.