1 1 0 0 0 24.08.2023STS rozpoczął kampanię pod hasłem „Kocham sport. Gram mądrze”Bukmacher STS wystartował z kampanią pod hasłem „Kocham sport. Gram mądrze”, tworząc przy tym nową strategię komunikacji marki. Jej motywem przewodnim jest emocjonalny stosunek do sportu, który powinien wiązać się z mądrym graniem w zakładach bukmacherskich.
0 1 0 0 0 23.08.2023Warszawa szuka agencji social mediaBiuro Marketingu Urzędu Miasta Warszawy szuka agencji, która poprowadzi działania na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube.
0 3 0 0 0 23.08.2023Firma Małachowski wybrała agencję Kierunek KreatywnyPracownia sprzętu alpinistycznego Małachowski, marka istniejąca od 1977 r., wybrała do współpracy krakowską agencję Kierunek Kreatywny.
1 2 0 0 0 23.08.2023„Do Polo po” – Polomarket z nową kampaniąSieć supermarketów Polomarket rusza z nową kampanią pod hasłem „Do Polo po”. Jingiel został oparty na przeboju „Mahna Mahna”.
0 1 0 0 0 23.08.2023Sprzedaż online dalej rośnie, ale słabiej niż w poprzednich latach – raport Shopping Index firmy SalesforceGlobalna sprzedaż online wykazuje tendencję wzrostową. Niestety, rynek e-commerce w Stanach Zjednoczonych jest na minusie po raz pierwszy od czasu uruchomienia Shopping Index w 2014 r.
3 5 0 0 0 23.08.2023Siatkarze w nowej kampanii PlusaRuszyły nowe, powakacyjne kampanie reklamowe Plusa. Operator przygotował spoty promujące najnowszą ofertę z dwoma abonamentami w cenie jednego i dwoma smartfonami w cenie jednego, a także ultraszybki światłowód.
0 1 0 0 0 22.08.2023Orange rozpoczął kampanię nowej oferty dla firmKampania nowej oferty internetu dla firm Orange rozpoczęła się 18 sierpnia br. pod hasłem “Odkryj bezkres firmowego internetu”.
0 3 0 0 0 22.08.2023Zakupy szkolnej wyprawki zrobimy najczęściej w dyskontach – badanie InquiryW tym roku zakupu artykułów szkolnych dokonamy głównie w dyskontach, a na całość wyprawki wydamy więcej niż zazwyczaj ze względu na wzrost cen. Agencja Inquiry po raz kolejny przeprowadziła badanie dotyczące planów polskich rodziców co do wyprawki na kolejny rok szkolny.
3 1 0 0 0 22.08.2023„Odkryj city break po swojemu” – user generated content w jesiennej kampanii Grupy eSkyPonad 100 materiałów foto i wideo od użytkowników, sześć rynków Europy Środkowo-Wschodniej i pięć kanałów dotarcia. Kampania Grupy eSky tej jesieni pokazuje, że każdy może zrealizować krótką podróż „po swojemu”. Marka swój przekaz w całości opiera na treściach dostarczonych przez podróżników.
1 2 0 0 0 22.08.2023Reklama M&M’s podkreśla, że nie warto oceniać książki po okładceNowa internetowa kampania cukierków M&M’s pokazuje, że pomimo różnic może nas połączyć jedna prosta rzecz: zabawa.