Havas z nową globalną identyfikacją wizualną - Marketing przy Kawie
Havas z nową globalną identyfikacją wizualną
  • 0
  • 3
4.07.2023

Havas z nową globalną identyfikacją wizualną

Agencja Havas zmienia identyfikację wizualną. Dzieje się tak po raz pierwszy od dwudziestu lat. Nowa identyfikacja ma ułatwić interesariuszom poruszanie się po wszystkich podmiotach należących do grupy. Ma też podkreślić ich wspólną przynależność w ramach Havas i koncernu Vivendi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 lipca 2023

3 lipca 2023