5 mld zł na reklamę online coraz bliżej. IAB Polska/PwC AdEx
  • 0
  • 1
16.01.2020

5 mld zł na reklamę online coraz bliżej. IAB Polska/PwC AdEx

Po trzech kwartałach 2019 r. nakłady na reklamę online wzrosły o prawie 380 mln zł względem porównywalnego okresu roku wcześniejszego. Dzięki temu ich całkowita wartość osiągnęła 3,5 mld zł. Przełożyło się to na dynamikę rok do roku na poziomie 12% – pokazuje badanie IAB Polska/PwC AdEx.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2020

Branża internetowa cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników. Badanie IAB Europe

3/4 europejskich pracodawców z branży internetowej wskazuje, że brak odpowiednich kwalifikacji kandydatów jest główną barierą podczas procesu rekrutacji. Ponadto w przeważającej większości państw UE system edukacji nie nadąża za cyfrową rewolucją, która od kilkunastu lat dzieje się na naszych oczach – wynika z raportu IAB Europe „Kapitał ludzki w środowisku cyfrowym”.