Manchester United szuka dyrektora kreatywnego
  • 0
  • 1
15.01.2020

Manchester United szuka dyrektora kreatywnego

Manchester United, trzeci najbogatszy klub piłkarski świata, prowadzi właśnie rekrutację. Szuka dyrektora kreatywnego z dziesięcioletnim doświadczeniem marketingowym po stronie agencji lub klienta.

Ogłoszenie pojawiło się m.in. w serwisie społecznościowym LinkedIn. Nowy dyrektor dołączy do zespołu Brand & Marketing Leadership. Do jego obowiązków należeć będzie m. in. tworzenie kampanii direct to consumer i B2B oraz zarządzanie zespołem kreatywnym.

Wyniki sportowe Manchesteru United w ostatnich latach nie były najlepsze. I tak jednak klub zajmuje trzecie miejsce w zestawieniu najbogatszych klubów świata, przygotowanym przez Deloitte. Manchester United w sezonie 2018/2019 osiągnął przychody w wysokości 711,5 mln euro – wyprzedziły go tylko FC Barcelona (840,8 mln) i Real Madryt (757,3 mln).

Brytyjscy publicyści kąśliwie żartują, że kibice woleliby skutecznego dyrektora sportowego, który wsparłby wiceprezydenta klubu Eda Woodwarda, wygwizdywanego na stadionach. Obwiniają go o to, że choć sprawnie maksymalizuje przychody komercyjne klubu, kupuje bezużytecznych zawodników.

  • 1
Manchester United szuka dyrektora kreatywnego

Manchester United szuka dyrektora kreatywnego

 

15 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2020

Branża internetowa cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników. Badanie IAB Europe

3/4 europejskich pracodawców z branży internetowej wskazuje, że brak odpowiednich kwalifikacji kandydatów jest główną barierą podczas procesu rekrutacji. Ponadto w przeważającej większości państw UE system edukacji nie nadąża za cyfrową rewolucją, która od kilkunastu lat dzieje się na naszych oczach – wynika z raportu IAB Europe „Kapitał ludzki w środowisku cyfrowym”.