Źródła w analizie semiotycznej. [Fragment książki „Semiotyka w marketingu” Krzysztofa Polaka i Marzeny Żurawickiej]Źródła w analizie semiotycznej. [Fragment książki „Semiotyka w marketingu” Krzysztofa Polaka i Marzeny Żurawickiej]Źródła w analizie semiotycznej. [Fragment książki „Semiotyka w marketingu” Krzysztofa Polaka i Marzeny Żurawickiej]Źródła w analizie semiotycznej. [Fragment książki „Semiotyka w marketingu” Krzysztofa Polaka i Marzeny Żurawickiej]
Okładka książki „Semiotyka w marketingu” Krzysztofa Polaka i Marzeny Żurawickiej (Wyd. PWN, 2023)

Źródła w analizie semiotycznej. [Fragment książki „Semiotyka w marketingu” Krzysztofa Polaka i Marzeny Żurawickiej]

Źródła w analizie semiotycznej. [Fragment książki „Semiotyka w marketingu” Krzysztofa Polaka i Marzeny Żurawickiej]

Krzysztof Polak

-

Semiotic Solutions, Uniwersytet SWPS, Visual & Narrative Institute

Krzysztof Polak

Semiotic Solutions, Uniwersytet SWPS, Visual & Narrative Institute

Semiotyk, kulturoznawca. Pionier semiotyki w marketingu w Polsce. Zrealizował ponad 200 projektów semiotycznych dla największych światowych i polskich marek.

Marzena Żurawicka

-

Semiotic Solutions, Visual & Narrative Institute

Marzena Żurawicka

Semiotic Solutions, Visual & Narrative Institute

Wprowadzała semiotykę na polski rynek marketingowy. Z wykształcenia jest kulturoznawczynią, specjalistką w zaawansowanych analizach wizualnych i językowych. Brała udział w ponad 250 projektach semiokulturowych dla światowych i polskich marek. Jest autorką wielu publikacji popularyzujących semiotykę w marketingu. Ma na swoim koncie kilkanaście wystąpień podczas polskich i międzynarodowych konferencji.

W analizie semiotycznej dobór i pozyskiwanie źródeł są tak samo ważne, jak dobór próby konsumenckiej i właściwy dobór respondentów w badaniu. W ujęciu semiotycznym to teksty kulturowe, a nie członkowie danej społeczności stają się obiektem badań. Analiza tekstów pozwala na wydobywanie obecnych tam znaczeń, badanie relacji między różnymi znaczeniami, zrozumienie sposobów tworzenia się znaczeń.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja