Kubek makaronu, pornografia i semiotykaKubek makaronu, pornografia i semiotykaKubek makaronu, pornografia i semiotykaKubek makaronu, pornografia i semiotyka

Kubek makaronu, pornografia i semiotyka

Kubek makaronu, pornografia i semiotyka
Krzysztof Polak

Krzysztof Polak

-

Krzysztof Polak

Krzysztof Polak

On, konsument roku 2006, jest już zupełnie kimś innym niż ten z lat 90. Zmienił się wraz z otaczającą go kulturą, rozwojem technologii i charakterem produktów. Nie jest już uczestnikiem ekonomii posiadania, ale ekonomii doświadczania. Marka jest dla niego instrumentem identyfikacji własnego ja, wyrażania życiowych wartości i przynależności do określonej grupy. Jak zrozumieć tego nowego konsumenta i jego specyficzny stosunek do marki?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się