Kubek makaronu, pornografia i semiotykaKubek makaronu, pornografia i semiotykaKubek makaronu, pornografia i semiotykaKubek makaronu, pornografia i semiotyka
Gotowy makaron z kubka jako grzeszna przyjemność (fot. Pixabay)

Kubek makaronu, pornografia i semiotyka

Kubek makaronu, pornografia i semiotyka
Krzysztof Polak

Krzysztof Polak

-

Semiotic Solutions, Uniwersytet SWPS, Visual & Narrative Institute

Krzysztof Polak

Krzysztof Polak

Semiotic Solutions, Uniwersytet SWPS
Visual & Narrative Institute

Semiotyk, kulturoznawca. Pionier semiotyki w marketingu w Polsce. Zrealizował ponad 200 projektów semiotycznych dla największych światowych i polskich marek.

On, konsument roku 2006, jest już zupełnie kimś innym niż ten z lat 90. Zmienił się wraz z otaczającą go kulturą, rozwojem technologii i charakterem produktów. Nie jest już uczestnikiem ekonomii posiadania, ale ekonomii doświadczania. Marka jest dla niego instrumentem identyfikacji własnego ja, wyrażania życiowych wartości i przynależności do określonej grupy. Jak zrozumieć tego nowego konsumenta i jego specyficzny stosunek do marki?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja