Jak zgodnie z prawem przeprowadzić konkurs na Facebooku?Jak zgodnie z prawem przeprowadzić konkurs na Facebooku?Jak zgodnie z prawem przeprowadzić konkurs na Facebooku?Jak zgodnie z prawem przeprowadzić konkurs na Facebooku?
Organizujesz konkurs? Rób to zgodnie z prawem (fot. Pixabay)

Jak zgodnie z prawem przeprowadzić konkurs na Facebooku?

Jak zgodnie z prawem przeprowadzić konkurs na Facebooku?
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg , Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg , Brand Useful

Od 12 lat związana z marketingiem, m.in. jako dyrektor działu marketplace krakowskiej agencji. Właścicielka agencji reklamowej Brand Useful. Specjalizuje się w organizacji akcji sprzedażowych oraz kampanii B2B. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu, komunikacji ambientowej oraz prawa zamówień publicznych. Prowadzi kampanie B2B oraz B2C dla największych marek. Absolwentka studiów doktoranckich oraz Szkoły Strategii Marki w SAR.

Marcin Mioduszewski

-

radca prawny, Kancelaria Przybycień i Mioduszewski

Ewelina Bosek

-

prawnik, aplikant radcowski, Kancelaria Przybycień i Mioduszewski

Ewelina Bosek

prawnik, aplikant radcowski, Kancelaria Przybycień i Mioduszewski

Twoja marka jest już obecna w mediach społecznościowych, ale nie ogłosiła tam jeszcze żadnego konkursu? Przeczytaj, jak zabrać się do tego fachowo i w zgodzie z prawem. O zasadach prowadzenia konkursów na Facebooku piszą Marcin Mioduszewski i Ewelina Bosek z kancelarii Przybycień i Mioduszewski oraz Joanna Burdek z agencji Brand Useful, zajmującej się m.in. organizacją konkursów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się