Fashion e-commerce – jak sprzedawać ubrania i dodatki za pomocą mediów społecznościowych?Fashion e-commerce – jak sprzedawać ubrania i dodatki za pomocą mediów społecznościowych?Fashion e-commerce – jak sprzedawać ubrania i dodatki za pomocą mediów społecznościowych?Fashion e-commerce – jak sprzedawać ubrania i dodatki za pomocą mediów społecznościowych?
Jak wzmocnić biznes w branży fashion? Wejść w social media (fot. Pixabay)

Fashion e-commerce – jak sprzedawać ubrania i dodatki za pomocą mediów społecznościowych?

Fashion e-commerce – jak sprzedawać ubrania i dodatki za pomocą mediów społecznościowych?
AdvertisementAdvertisement
Aleksandra Szymańska

Aleksandra Szymańska

-

social media & influencer marketing specialist, Bluerank

Aleksandra Szymańska

Aleksandra Szymańska

social media & influencer marketing specialist
Bluerank

Pasjonatka social media z wieloletnim doświadczeniem w branży. Kompleksowo realizowała projekty m.in. dla branży modowej, hotelarskiej, kosmetycznej, deweloperskiej, wnętrzarskiej oraz gastronomicznej. Prywatnie od ponad 6 lat prowadzi bloga modowego i prężnie działa w branży fashion również jako osobista stylistka. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego.

Świat mody rozwija się dynamicznie. Jednak w trakcie epidemii koronawirusa to właśnie branża fashion zanotowała wyjątkowo duże straty. Wprowadzone obostrzenia gospodarcze i społeczne skłoniły wiele osób do porzucenia sklepów stacjonarnych i robienia zakupów przez internet. Tym bardziej więc e-commerce i branża modowa muszą dziś tworzyć nierozerwalne połączenie. Jak w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do zwiększenia sprzedaży w butiku online?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się