Kto jest kim na gruncie RODO – relacja reklamodawców oraz platform popytowych (DSP) w reklamie programmaticKto jest kim na gruncie RODO – relacja reklamodawców oraz platform popytowych (DSP) w reklamie programmaticKto jest kim na gruncie RODO – relacja reklamodawców oraz platform popytowych (DSP) w reklamie programmaticKto jest kim na gruncie RODO – relacja reklamodawców oraz platform popytowych (DSP) w reklamie programmatic
Kto i na jakich zasadach decyduje o sposobie i celu przetwarzania danych? (fot. Pixabay)

Kto jest kim na gruncie RODO – relacja reklamodawców oraz platform popytowych (DSP) w reklamie programmatic

Kto jest kim na gruncie RODO – relacja reklamodawców oraz platform popytowych (DSP) w reklamie programmatic
Magdalena Kaleta-Maniak

Magdalena Kaleta-Maniak

-

adwokat, Olesiński & Wspólnicy

Magdalena Kaleta-Maniak

Magdalena Kaleta-Maniak

adwokat, Olesiński & Wspólnicy

Specjalistka prawa w dziedzinach: e-commerce, TMT, dane osobowe, RODO, IT, konsumenci, marketing.

Bartosz Kolarz

Bartosz Kolarz

-

aplikant adwokacki, Olesiński & Wspólnicy

Bartosz Kolarz

Bartosz Kolarz

aplikant adwokacki, Olesiński & Wspólnicy

Specjalizuje się w prawie w dziedzinach: dane osobowe, RODO, IT, marketing, TMT.

Na różnych etapach budowania i realizacji kampanii reklamowej reklamodawcy korzystają ze wsparcia podmiotów trzecich. Z perspektywy danych osobowych istotne są te relacje, które zakładają jakikolwiek przepływ danych pomiędzy reklamodawcą a realizatorem kampanii. Może chodzić o przekazanie bazy danych reklamodawcy w celu przesłania komunikatu marketingowego, wspólne budowanie bazy czy udostępnienie możliwości zbierania danych ze stron internetowych reklamodawcy oraz zarządzania tymi danymi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się