Media społecznościowe, pandemia, powrót do przeszłości i świetna okazja do namysłu nad rolą social mediów dla markiMedia społecznościowe, pandemia, powrót do przeszłości i świetna okazja do namysłu nad rolą social mediów dla markiMedia społecznościowe, pandemia, powrót do przeszłości i świetna okazja do namysłu nad rolą social mediów dla markiMedia społecznościowe, pandemia, powrót do przeszłości i świetna okazja do namysłu nad rolą social mediów dla marki
W social media było trochę tak, jak w naszych realiach przed laty (Alberto Fabregas, „Późno w deszczu 1982” – Pixabay)

Media społecznościowe, pandemia, powrót do przeszłości i świetna okazja do namysłu nad rolą social mediów dla marki

Media społecznościowe, pandemia, powrót do przeszłości i świetna okazja do namysłu nad rolą social mediów dla marki
Katarzyna Czajkowska

Katarzyna Czajkowska

-

social media group head, Schulz Brand Friendly

Katarzyna Czajkowska

Katarzyna Czajkowska

social media group head
Schulz Brand Friendly

Działa w branży marketingowej od 10 lat. Planowała strategie komunikacji oraz działania w mediach tradycyjnych i interaktywnych dla marek takich jak Kupiec, Mokate, Ustronianka, Eveline, Bioderma, Oknoplast, Unimil czy T-Mobile. Przez ostatnie 5 lat była związana z firmą Maspex, gdzie współtworzyła całoroczne strategie komunikacji w Polsce i krajach bałtyckich dla portfolio marek Kubuś, Lubella i Tiger, a także wybrane działania reklamowe innych marek firmy.

Spraw, żeby twoje social media sprzedawały! Zaplanuj efektywną kampanię bez budżetu mediowego! Zaplanuj z nami reklamę, a otrzymasz X złotych zwrotu! Z tego audiobooka dowiesz się wszystkiego o social mediach! Pobierz gotowe szablony komunikacji z klientem na cały rok! Zdobądź Y fanów w jeden dzień! Takie zachęty napływają do mnie teraz lawinowo w serwisach społecznościowych. O czym to świadczy?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się