Wykorzystanie nauk behawioralnych w kampaniach public relations. Czas wielkiej zmianyWykorzystanie nauk behawioralnych w kampaniach public relations. Czas wielkiej zmianyWykorzystanie nauk behawioralnych w kampaniach public relations. Czas wielkiej zmianyWykorzystanie nauk behawioralnych w kampaniach public relations. Czas wielkiej zmiany
Komunikaty maksymalnie oszczędne i racjonalne? Lepiej uzupełniać je odpowiednio dobranymi informacjami (fot. Pixabay)

Wykorzystanie nauk behawioralnych w kampaniach public relations. Czas wielkiej zmiany

Wykorzystanie nauk behawioralnych w kampaniach public relations. Czas wielkiej zmiany
Szymon Szymczyk

Szymon Szymczyk

-

associate, Hill+Knowlton Strategies

Szymon Szymczyk

Szymon Szymczyk

associate
Hill+Knowlton Strategies

Z branżą komunikacji związany od 13 lat. W H+K zapewnia wsparcie strategiczne dla kluczowych klientów. Jest też członkiem zespołu ds. nauk behawioralnych i pomaga klientom wykorzystywać wiedzę o ludzkich zachowaniach w sztuce komunikacji. Wcześniej związany m.in. z agencją Planet Partners, gdzie realizował projekty dla klientów z sektora kosmicznego, ochrony danych osobowych, autonomicznych pojazdów, fintech i big data. Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej, prowadził zajęcia PR Online w SWPS.

Skuteczna komunikacja decyduje obecnie o kondycji ludzi i przedsiębiorstw. W tym wielkim zawodowym wyzwaniu, z jakim mierzą się specjaliści PR, nieocenione wsparcie stanowią nauki behawioralne. Radykalne zmiany stylu życia i pracy wywołane przez epidemię są okazją do ukształtowania nowych zachowań pracowników, obywateli i konsumentów.

Epidemia unaoczniła przepaść między komunikacją opartą na informacjach i nakazach a realnymi zachowaniami. Zdecydowana większość komunikatów bezpieczeństwa, z którymi się stykamy, odnosi się do naszego myślenia racjonalnego i ma oszczędny charakter:

„Pamiętaj, zasłaniaj usta i nos”,
„Często myj ręce”,
„Zachowuj dystans co najmniej 1,5 m”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się