Skuteczna komunikacja decyduje obecnie o kondycji ludzi i przedsiębiorstw. W tym wielkim zawodowym wyzwaniu, z jakim mierzą się specjaliści PR, nieocenione wsparcie stanowią nauki behawioralne. Radykalne zmiany stylu życia i pracy wywołane przez epidemię są okazją do ukształtowania nowych zachowań pracowników, obywateli i konsumentów.Epidemia unaoczniła przepaść między komunikacją opartą na informacjach i nakazach a realnymi zachowaniami. Zdecydowana większość komunikatów bezpieczeństwa, z którymi się stykamy, odnosi się do naszego myślenia racjonalnego i ma oszczędny charakter:
„Pamiętaj, zasłaniaj usta i nos”,
„Często myj ręce”,
„Zachowuj dystans co najmniej 1,5 m”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.