Zaawansowane metody remarketingowe w Meta Ads – jak to robić?Zaawansowane metody remarketingowe w Meta Ads – jak to robić?Zaawansowane metody remarketingowe w Meta Ads – jak to robić?Zaawansowane metody remarketingowe w Meta Ads – jak to robić?
Powracać do użytkownika z odpowiednimi komunikatami – o to w tym chodzi (fot. HeungSoon/Pixabay)

Zaawansowane metody remarketingowe w Meta Ads – jak to robić?

Zaawansowane metody remarketingowe w Meta Ads – jak to robić?
Wojciech Stola

Wojciech Stola

-

specjalista PPC i project manager , Inmarketing Digital Agency

Wojciech Stola

Wojciech Stola

specjalista PPC i project manager
Inmarketing Digital Agency

Od ponad 3 lat z sukcesem realizuje działania dla klientów w modelu B2C oraz B2B w różnych systemach reklamowych (Meta Ads, LinkedIn Ads, Google Ads). Pracuje z wieloma branżami (m.in. motoryzacyjną, odzieżową, budowlaną, beauty) i operuje rozmaitymi budżetami na działania reklamowe (od 5000 do nawet 200 000 zł miesięcznie). Wyznaje podejście nastawione na wyniki – bazuje na dobrze skonfigurowanej analityce. Lubi liczby, dane oraz wykresy. Konsekwentnie przeprowadza niezbędne działania, by efekt był zadowalający oraz długotrwały. Nie ma rzeczy niemożliwych – niektóre wymagają po prostu więcej czasu i zaangażowania.

Docieranie z ponownym przekazem do selektywnie gromadzonych grup odbiorców jest kwintesencją wszelkich działań prowadzonych w systemach reklamowych, zwłaszcza w Meta Ads. Dotyczy to zarówno kampanii sprzedażowych, jak i pozyskujących kontakty, czy jakichkolwiek innych konwersji. Kluczowe staje się pozyskiwanie nowych odbiorców w ramach konkretnych założeń (na podstawie persony, profilu idealnego klienta, dostępnych danych demograficznych, zachowań) za pomocą kampanii kierowanych do nowych użytkowników, a następnie przez kampanie remarketingowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja