Zachować kontrolę czy wykorzystać zaangażowanie?Zachować kontrolę czy wykorzystać zaangażowanie?Zachować kontrolę czy wykorzystać zaangażowanie?Zachować kontrolę czy wykorzystać zaangażowanie?

Zachować kontrolę czy wykorzystać zaangażowanie?

Zachować kontrolę czy wykorzystać zaangażowanie?
Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

-

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Piąty sezon serialu „Mad men” reklamowany jest w Nowym Jorku i Los Angeles za pomocą reklamy zewnętrznej i ambient media. Reklama jest tak charakterystyczna, że sprowokowała domorosłych twórców do jej „hakowania”, tworzenia przeróbek i wzbogacania przekazu. I choć rzecz dotyczy branży kreatywnej, przeróbki nie są mile widziane przez agencję.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się