Emoji warte więcej niż tysiąc słówEmoji warte więcej niż tysiąc słówEmoji warte więcej niż tysiąc słówEmoji warte więcej niż tysiąc słów
Triumfatorzy współczesnej komunikacji (fot. Pixabay)

Emoji warte więcej niż tysiąc słów

Emoji warte więcej niż tysiąc słów
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Słowem roku 2015 według Oxford Dictionaries... nie było słowo. Ten zaszczytny tytuł przypadł emotikonowi, w skrócie „emoji”, wyrażającemu radość aż do łez. Słowa, które z nim konkurowały, to lumbersexual (drwaloseksualny), ad blocker czy refugee (uchodźca). Wszystkie były symbolami najważniejszych trendów i zjawisk minionego roku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się