Dzisiejsi 15–25-latkowie uważniej słuchają celebrytów internetowych niż gwiazd telewizji, nawet jeśli ci pierwsi nie mówią nic szczególnie ważnego. Ważne, że mówią właśnie do nich.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rozjazd między pokoleniami, jeśli chodzi konsumpcję mediów, jest spory. To z grubsza wiadomo od dawna. Łatwo jednak ulec stereotypom: oto młodzi siedzą wyłącznie w Internecie, z innych mediów nie korzystając. Ludzie po czterdziestce odwrotnie – wiedzę o świecie czerpią wyłącznie z telewizji, radia i gazet, do Sieci zaglądając po to, żeby sprawdzić pocztę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.