Dlaczego młodzi wierzą celebrytom internetowym, a starsi – telewizyjnym?Dlaczego młodzi wierzą celebrytom internetowym, a starsi – telewizyjnym?Dlaczego młodzi wierzą celebrytom internetowym, a starsi – telewizyjnym?Dlaczego młodzi wierzą celebrytom internetowym, a starsi – telewizyjnym?
Kto jest dla nich ważną postacią? (fot. Fotolia)

Dlaczego młodzi wierzą celebrytom internetowym, a starsi – telewizyjnym?

Dlaczego młodzi wierzą celebrytom internetowym, a starsi – telewizyjnym?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dzisiejsi 15–25-latkowie uważniej słuchają celebrytów internetowych niż gwiazd telewizji, nawet jeśli ci pierwsi nie mówią nic szczególnie ważnego. Ważne, że mówią właśnie do nich.

Rozjazd między pokoleniami, jeśli chodzi konsumpcję mediów, jest spory. To z grubsza wiadomo od dawna. Łatwo jednak ulec stereotypom: oto młodzi siedzą wyłącznie w Internecie, z innych mediów nie korzystając. Ludzie po czterdziestce odwrotnie – wiedzę o świecie czerpią wyłącznie z telewizji, radia i gazet, do Sieci zaglądając po to, żeby sprawdzić pocztę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się