Oczekujący przed sklepami Apple na premierę nowego iPhone’a płacili za czołowe miejsca w kolejce. Inni wytrwałym czekaniem potwierdzali, co jest dla nich ważne. Najczęściej jednak stanie w ogonku wywołuje frustrację. Kolejka to złożone zjawisko z pogranicza shopper marketingu i obsługi klienta.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przed tegoroczną premierą iPhone’a 6 przed sklepem Apple w Nowym Jorku ludzie ustawiali się kilka dni wcześniej, a czołowe miejsca w kolejce były przedmiotem handlu. Za pierwsze miejsce zapłacono 2,5 tysiąca dolarów – kwotę wyłożyli drobni przedsiębiorcy promujący w kolejce stworzoną przez siebie aplikację, która pozwala pacjentom na komunikowanie się z lekarzami przez Skype’a.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |