70% decyzji podejmowanych jest przy półce – to jedna z obiegowych prawd shopper marketingu. Wystarczy zatrzymać konsumenta odrobinę dłużej w sklepowej alejce, a dorzuci coś do koszyka – oto kolejne częste przekonanie. Co na to wyniki badań shopperowych TNS z kilku ostatnich lat?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przyjrzymy się wynikom badań dotyczących przebiegu procesu zakupowego w punkcie sprzedaży w różnych kategoriach produktowych.
Dane z Worldpanelu oraz z większości badań shopperowych ad-hoc prowadzonych przez TNS na całym świecie pokazują, że (dla uśrednionej kategorii FMCG) 69% nabywców dokonuje zakupu tej samej marki, którą włożyli do koszyka podczas ostatniej wizyty w sklepie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.