Otwarci i Zdecydowani – dwubiegunowy świat nabywców w punkcie sprzedażyOtwarci i Zdecydowani – dwubiegunowy świat nabywców w punkcie sprzedażyOtwarci i Zdecydowani – dwubiegunowy świat nabywców w punkcie sprzedażyOtwarci i Zdecydowani – dwubiegunowy świat nabywców w punkcie sprzedaży
Otwarci kupują dłużej (fot. mangostock/Fotolia)

Otwarci i Zdecydowani – dwubiegunowy świat nabywców w punkcie sprzedaży

Otwarci i Zdecydowani – dwubiegunowy świat nabywców w punkcie sprzedaży
Marcin Sznajder

Marcin Sznajder

-

Marcin Sznajder

Marcin Sznajder

70% decyzji podejmowanych jest przy półce – to jedna z obiegowych prawd shopper marketingu. Wystarczy zatrzymać konsumenta odrobinę dłużej w sklepowej alejce, a dorzuci coś do koszyka – oto kolejne częste przekonanie. Co na to wyniki badań shopperowych TNS z kilku ostatnich lat?

Przyjrzymy się wynikom badań dotyczących przebiegu procesu zakupowego w punkcie sprzedaży w różnych kategoriach produktowych.

Dane z Worldpanelu oraz z większości badań shopperowych ad-hoc prowadzonych przez TNS na całym świecie pokazują, że (dla uśrednionej kategorii FMCG) 69% nabywców dokonuje zakupu tej samej marki, którą włożyli do koszyka podczas ostatniej wizyty w sklepie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się