Przy kasie i wyjściu ze sklepu. Kreowanie doświadczeń klienta online i offline – część 3Przy kasie i wyjściu ze sklepu. Kreowanie doświadczeń klienta online i offline – część 3Przy kasie i wyjściu ze sklepu. Kreowanie doświadczeń klienta online i offline – część 3Przy kasie i wyjściu ze sklepu. Kreowanie doświadczeń klienta online i offline – część 3

Przy kasie i wyjściu ze sklepu. Kreowanie doświadczeń klienta online i offline – część 3

Przy kasie i wyjściu ze sklepu. Kreowanie doświadczeń klienta online i offline – część 3
B. Dudka, J. Bociąg

B. Dudka, J. Bociąg

-

B. Dudka, J. Bociąg

B. Dudka, J. Bociąg

Po owocnych poszukiwaniach w strefie ekspozycji (wyboru) czas pobytu kupującego w twoim sklepie powoli dobiega końca. Klient zmierza ku stanowisku kasowemu, by sfinalizować zakupy. Wbrew pozorom to jeszcze nie musi być koniec jego wydatków. Umiejętnie zaaranżowane strefy oczekiwania i kas mogą sprawić, że klient zainteresuje się produktami, których wcześniej nie znalazł, nie zauważył lub o których nie pomyślał.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się