Rozwój działu community management w agencji wiąże się z niezbędną analizą i poszukiwaniem nowości. Jest to wyzwanie, bo z jednej strony nie można pozwolić sobie na minimalne nawet obniżenie jakości działań, a z drugiej strony należy bezustannie dopasowywać się do kanałów komunikacji oraz zmieniających się konsumentów. Jak to pogodzić?Aktywności zarządzania społecznością (community management) skupiają się głównie na zarządzaniu ekspresjami konsumenckimi w sieci oraz wspieraniu obsługi klienta w odpowiadaniu na pytania konsumentów. W gruncie rzeczy jednak aktywności te są bardzo zróżnicowane. Zupełnie inaczej jest, jeśli cel to angażowanie konsumentów, a inaczej, gdy na danym kanale komunikacji trwa bezustanny stan kryzysowy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.