Community management a R&D - Marketing przy Kawie
Skuteczny dział community management – jak w jego rozwijaniu pomaga R&DSkuteczny dział community management – jak w jego rozwijaniu pomaga R&DSkuteczny dział community management – jak w jego rozwijaniu pomaga R&DSkuteczny dział community management – jak w jego rozwijaniu pomaga R&D
Podstawą będzie tu jakościowa analiza dużych zbiorów danych (fot. Canva Studio/Pexels)

Skuteczny dział community management – jak w jego rozwijaniu pomaga R&D

Skuteczny dział community management – jak w jego rozwijaniu pomaga R&D
Dorota Pindel

Dorota Pindel

-

research & development director, WebTalk

Dorota Pindel

Dorota Pindel

research & development director
WebTalk

Dyplomowana w specjalizacjach filologii medialnej i kulturoznawczej, reklamy i PR oraz biznesu AI. W ciągu 12 lat obecności w branży zdobyła doświadczenie copywriterskie, strategiczne i szkoleniowe. Aktualnie rozwija dział WebTalk Lab, odpowiedzialny za dostarczanie analityki internet of behaviour, a także wdrażanie A-commerce i nowoczesnych technologii związanych z digital lifestyle.

Rozwój działu community management w agencji wiąże się z niezbędną analizą i poszukiwaniem nowości. Jest to wyzwanie, bo z jednej strony nie można pozwolić sobie na minimalne nawet obniżenie jakości działań, a z drugiej strony należy bezustannie dopasowywać się do kanałów komunikacji oraz zmieniających się konsumentów. Jak to pogodzić?

Aktywności zarządzania społecznością (community management) skupiają się głównie na zarządzaniu ekspresjami konsumenckimi w sieci oraz wspieraniu obsługi klienta w odpowiadaniu na pytania konsumentów. W gruncie rzeczy jednak aktywności te są bardzo zróżnicowane. Zupełnie inaczej jest, jeśli cel to angażowanie konsumentów, a inaczej, gdy na danym kanale komunikacji trwa bezustanny stan kryzysowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to