R&D w kampaniach onlineR&D w kampaniach onlineR&D w kampaniach onlineR&D w kampaniach online
Każdy z etapów procesu R&D pozwala skupić się na wybranych obszarach kampanii (fot. Pixabay)

R&D w kampaniach online

R&D w kampaniach online
Dorota Pindel

Dorota Pindel

-

research & development director, WebTalk

Dorota Pindel

Dorota Pindel

research & development director
WebTalk

Dyplomowana w specjalizacjach filologii medialnej i kulturoznawczej, reklamy i PR oraz biznesu AI. W ciągu 12 lat obecności w branży zdobyła doświadczenie copywriterskie, strategiczne i szkoleniowe. Aktualnie rozwija dział WebTalk Lab, odpowiedzialny za dostarczanie analityki internet of behaviour, a także wdrażanie A-commerce i nowoczesnych technologii związanych z digital lifestyle.

Czy efektywność kampanii reklamowych ma swoje granice? Jak długo można poszukiwać nowych rozwiązań i optymalizować? Tak naprawdę w ulepszaniu możliwości i potencjałów nie ma końca, ale każdy z etapów procesu R&D pozwala skupić się na wybranych obszarach. Dzięki temu możliwe jest podzielenie działań i wykonywanie ich w zamkniętych iteracjach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja