Zajmuje się integracją badań i rozwojem nowych usług. Z sukcesem wdrożył nowy standard pomiaru skuteczności kampanii wideo online miarami telewizyjnymi oraz narzędzia do estymacji wspólnych zasięgów TV-VOD. Wspiera integrację narzędzi site-centric, adserving i social media z wewnętrznymi narzędziami badawczymi klientów. Doświadczenie w branży mediowej zdobywał m.in. w Media Direction oraz agencji Hypermedia. Występował jako prelegent na konferencjach branżowych takich jak Forum IAB, Cyberresearch, Orange Digital Days. Prowadzi szkolenia dla zespołów marketingowo-sprzedażowych.
Zawodowo związana z badaniami rynku od 2000 r. Pracowała dla największych firm badawczych (m.in. TNS, Kantar, IQS) na wyłączność i jako partner. Doradzała najważniejszym podmiotom polskiego rynku i prowadziła dla nich projekty. Współautorka dobrych praktyk i standardów jakości obsługi klientów (m.in. Przyjazny Bank Newsweeka, Firma Przyjazna Klientowi). Metodolog badań seksualności i zdrowia seksualnego.