Branża mody i wzmacnianie sprzedaży dzięki automatyzacji – ten temat trzeba uzupełnić!Branża mody i wzmacnianie sprzedaży dzięki automatyzacji – ten temat trzeba uzupełnić!Branża mody i wzmacnianie sprzedaży dzięki automatyzacji – ten temat trzeba uzupełnić!Branża mody i wzmacnianie sprzedaży dzięki automatyzacji – ten temat trzeba uzupełnić!
Pomóż klientowi w doborze produktów (fot. Pixabay)

Branża mody i wzmacnianie sprzedaży dzięki automatyzacji – ten temat trzeba uzupełnić!

Branża mody i wzmacnianie sprzedaży dzięki automatyzacji – ten temat trzeba uzupełnić!

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

-

wspólnik, MA PRO. Właściciel Kijewska.com

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

wspólnik, MA PRO. Właściciel Kijewska.com

W marketingu pracuje od 2007 r. Zafascynowana dziedziną marketing automation i możliwościami, jakie przynosi nowa technologia. Certyfikowany partner Google oraz wielu znanych dostawców platform MA, m.in. SalesManago, Edrone, Exponea i Sarehub.

Ewelina Krajewska

wspólnik, MA Pro. Właściciel Automate it.

W marketingu pracuje od 2007 r. Współtworzyła koncepcję i koordynowała wdrożenie narzędzi MA w GK Neonet i Pixers. Certyfikowany partner wielu znanych dostawców platform marketing automation, m.in. SalesManago, Edrone, Exponea i Sarehub.

Jakie są możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w branży fashion i nie tylko? To aktualny temat, który warto szerzej poruszyć. Trzeba też zwrócić większą uwagę na komunikację posprzedażową. Jest ona doskonałym pretekstem do uruchomienia taktyk zwiększających sprzedaż. Na swoją korzyść można również obrócić niekomfortową sytuację, jaką są zwroty towaru przez niezadowolonych klientów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja