Konsumenckie perspektywy oceny produktów i usług: ocenianie i używanieKonsumenckie perspektywy oceny produktów i usług: ocenianie i używanieKonsumenckie perspektywy oceny produktów i usług: ocenianie i używanieKonsumenckie perspektywy oceny produktów i usług: ocenianie i używanie
Odbiór w perspektywie sprawczej czy wspólnotowej? To już zależy od produktu (fot. Pixabay)

Konsumenckie perspektywy oceny produktów i usług: ocenianie i używanie

Konsumenckie perspektywy oceny produktów i usług: ocenianie i używanie
Konrad Hryniewicz

Konrad Hryniewicz

-

, Metodolog.pl

Konrad Hryniewicz

Konrad Hryniewicz

Metodolog.pl

Specjalista pracujący w obszarze analiz statystycznych w nauce i biznesie, a także metodologii badań ilościowych oraz eksperymentów Metodolog.pl. Doktorant Uniwersytetu Humanistycznego SWPS, zajmujący się naukowo badaniem efektywności marketingowej reklam, psychologią społeczną i psychologią osobowości.

Produkt niezawodnie rozwiązujący dany problem czy raczej stanowiący część życia ludzi takich jak potencjalny nabywca? Jak korzystniej będzie przedstawić go w reklamie? Kiedy odbiorca oceni produkt lepiej i będzie mocniej przekonany do zakupu? Pewnych sugestii w tym zakresie dostarcza psychologia postrzegania produktu.

Według psychodynamicznie zorientowanego eseisty Davida Bakana życie ludzkie składa się z dwóch silnie różniących się wymiarów funkcjonowania:

utrzymywanie i nawiązywanie pozytywnych, jak i bezpiecznych relacji z innymi ludźmi,
osiąganie swoich osobistych celów i rozwijanie kompetencji.

Ten pierwszy wymiar odnosi się do wspólnotowej natury człowieka – bycia z innymi w społeczności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się