Rok 2020 w SEO i SEM. Najważniejsze wydarzenia i zmiany – podsumowanieRok 2020 w SEO i SEM. Najważniejsze wydarzenia i zmiany – podsumowanieRok 2020 w SEO i SEM. Najważniejsze wydarzenia i zmiany – podsumowanieRok 2020 w SEO i SEM. Najważniejsze wydarzenia i zmiany – podsumowanie
2020 – zmienny i trudny także w kampaniach online (fot. Pixabay)

Rok 2020 w SEO i SEM. Najważniejsze wydarzenia i zmiany – podsumowanie

Rok 2020 w SEO i SEM. Najważniejsze wydarzenia i zmiany – podsumowanie
Robert Gąsior

Robert Gąsior

-

senior SEO specialist, DevaGroup

Robert Gąsior

Robert Gąsior

senior SEO specialist, DevaGroup

Zajmuje się tworzeniem audytów SEO, optymalizacją stron klientów, a także realizacją strategii link buildingu.

Anita Pruchniak

Anita Pruchniak

-

SEM specialist, DevaGroup

Anita Pruchniak

Anita Pruchniak

SEM specialist, DevaGroup

Wysokie ROI i konkretne konwersje to jej główne cele. W ich osiąganiu pomagają jej zdobyte certyfikacje, których lista stale się powiększa.

Ten rok pod wieloma względami zupełnie nie przypominał lat poprzednich. Dobitnie dał wszystkim poznać, że jedyną stałą rzeczą są zmiany. Dotyczy to również marketingu internetowego. Subiektywny przegląd największych zmian i nowości w SEO i branży PPC przedstawiają specjaliści DevaGroup.

Na początek podsumujmy najistotniejsze wydarzenia, które przyniósł rok 2020 w SEO.
Zmiany w Direct Answer
Dotychczas sposób wyświetlania fragmentów z odpowiedzią Direct Answer w wyszukiwarce Google dawał możliwość pojawienia się strony w top 10, czyli na pierwszej stronie wyników wyszukiwania dwukrotnie:

na pozycji 0, czyli między reklamami płatnymi Google Ads a wynikami organicznymi,
jako standardowy link w wynikach organicznych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się