Ten rok pod wieloma względami zupełnie nie przypominał lat poprzednich. Dobitnie dał wszystkim poznać, że jedyną stałą rzeczą są zmiany. Dotyczy to również marketingu internetowego. Subiektywny przegląd największych zmian i nowości w SEO i branży PPC przedstawiają specjaliści DevaGroup.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na początek podsumujmy najistotniejsze wydarzenia, które przyniósł rok 2020 w SEO.
Zmiany w Direct Answer
Dotychczas sposób wyświetlania fragmentów z odpowiedzią Direct Answer w wyszukiwarce Google dawał możliwość pojawienia się strony w top 10, czyli na pierwszej stronie wyników wyszukiwania dwukrotnie:
na pozycji 0, czyli między reklamami płatnymi Google Ads a wynikami organicznymi,
jako standardowy link w wynikach organicznych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |